De Tröstlösa Bröderna

De Tröstlösa Bröderna
De Tröstlösa Bröderna - Ny EP - "Chansons" releaae 14 feb, 2024

tisdag 3 februari 2015

Mina favoriter på Spotify
Mina favoritlåtar där jag spelar gitarr! Drygt 30 år sedan jag började med detta tidsfördriv. Många människor/musiker har jag träffat. Många timmar i replokalen har det blivit. Ännu fler timmar med eget övande. Tappat räkningen på hur många låtar jag spelat och spelat in. Deltagit på många skivor/album/CD/LP/singlar/samlingar/demokassetter/videos. Nu har jag kollat igenom Spotify och gjort en lista på min trettio bästa insatser som gitarrist, enligt mig själv. Jag blir faktiskt imponerad av mig själv och undrar, "Hur har jag lyckats hitta på alla dessa riff, melodier, ljudlandskap, rundgångar och ljudkaskader som vi själva kallade brutal skönhet"? Här finns många timmar med musik/underhållning, om ni orkar? Var så god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar